Reklamace

Vážení zákazníci,

navzdory tomu, že se snažíme nabízet bezchybné služby, může nastat situace, kdy naše služba nebude plně dle Vašich představ a právě z tohoto důvodu pro Vás máme možnost Reklamace.

Postup je následovný:

  • Prostudujte si Reklamační řád
  • Vytiskněte si Reklamační formulář a důsledně ho vyplňte - vyplňte všechny identifikační údaje, napište nám, prosím, důvod reklamace a dále nám také napište návrh řešení vzniklé situace.
  • Nezapomeňte formulář podepsat a následně jej můžete naskenovaný zaslat na email: reklamace@pujckomat.cz nebo na adresu: Friendly Finance s. r. o., Olivova 2096/4, 110 00 Praha 1.

Na zpracování Vaší Reklamace máme ze zákona 30 dní ode dne jejího uplatnění. Pokud podáváte Reklamaci telefonicky na čísle +420 236 040 404, tak uvítáme, pokud nám Reklamaci doručíte v písemné podobě prostřednictvím e-mailu nebo písemně dle pokynů uvedených výše.