Reklamace

Vážení zákazníci,

v případě podání reklamace postupujte, prosíme, dle následujících kroků:

•   Prostudujte si Reklamační řád

•   Vytiskněte si Reklamační formulář a důkladně ho vyplňte - vyplňte všechny identifikační údaje, napište nám, prosím, důvod reklamace a dále nám také napište návrh řešení vzniklé situace.

•   Nezapomeňte formulář podepsat a následně jej můžete naskenovaný zaslat na email: reklamace@pujckomat.cz nebo na adresu: Friendly Finance s. r. o., Olivova 2096/4, 110 00 Praha 1.

Na zpracování Vaší Reklamace máme ze zákona 30 dní ode dne jejího uplatnění. Pokud podáváte Reklamaci telefonicky na čísle +420 236 040 404, žádáme Vás o zaslání Reklamace prostřednictvím e-mailu nebo písemně dle pokynů uvedených výše.

Jakou částku potřebuji?